Moet U Beoordelingen En Beoordelingen Van Apparaten Vertrouwen?

In mei stond er een artikel in The NY Times over apparaatbeoordelingen. Het heeft wat industrie-redeneringen en statistieken nodig.

We zullen onderzoeken of u beoordelingen op Yelp of Google, Angies List of Better Business Bureau-websites moet vertrouwen, evenals die van fabrikanten en retailers.

Opgemerkt moet worden dat ik alleen producten zal beoordelen. Ik zal geen problemen met levering, prijzen of klantenservice bespreken op winkelniveau.

Goede Recensies

Kijk naar al deze goede recensies. Het is mogelijk dat elk product een beoordeling van 4,2 tot 4,7 op 5 heeft. Het is verbazingwekkend voor mij. Het is verbazingwekkend om de goede recensies op sites van retailers en fabrikanten te zien.

U zult waarschijnlijk positief reageren omdat de nieuwe producten meer functionaliteit hebben. Uw nieuwe serie heeft bijvoorbeeld bijna twee keer zoveel kracht als uw oude. Een werkend product is altijd beter dan een defect of defect product als u een ouder product vervangt.

Echter ? Deze onderzoeken worden ingevuld op het moment van levering. Het is belangrijk om de enquêtes 6 tot 18 maanden na het invullen van de enquête uit te voeren. Deze onderzoeken zullen er heel anders uitzien. . In onze meest onderhouden en minst onderhouden merkartikelen hebben we al vermeld dat apparaten elke 18-24% van het eerste jaar onderhoud nodig hebben. Vanaf daar wordt het probleem alleen maar erger.

Neem de positieve beoordelingen dus met een korreltje zout. Ze zijn niet manipulatief. Het is gewoon niet nauwkeurig voor het werkelijke niveau van tevredenheid achteraf.

Slechte Beoordelingen

Dan is er slecht en veel.

Er zijn in feite speciale sites om je hart te luchten, zoals pissedoffcustomer.com, customerreviews.com, Yelp en Better Business Bureau (hier is een tip voor het zoekenBBB: kijk naar het aantal klachten over BBB, nooit naar het cijfer. Je krijgt een pauze of factor op je cijfer door lid te zijn).

Er zijn veel zeer ongelukkige mensen. Moet je ze geloven? Dit zijn echte reviews en geen nepreviews of planten van concurrenten.

Ik zou niet klagen over een koelkast na 21 jaar (zo maar zeggen).

Het antwoord is ja, maar ook nee. Hier is het probleem. Apparaten hebben nu meer kans om te falen dan ooit tevoren. om een paar redenen. Er zijn veel opties voor apparaten die u bij Sears en Yale kunt kopen.

Apparaten zijn veranderd. De overheid heeft meer energie-efficiëntie en minder verpakking verplicht gesteld. Outsourcing is geen zegen geweest voor fabrikanten. Er is een afweging tussen energiebesparing en betere functionaliteit.

Een negatieve recensie over de prestaties van een product zal niet helpen, omdat statistisch gezien de meeste apparaten dezelfde betrouwbaarheid hebben.

Waar Moet Je Aan Denken?

Ok apparaten vallen vaker uit. Vergeet het voordeel van of meer in jaarlijkse energiebesparingen. U moet ten minste één apparaat in uw keuken repareren als u een set apparaten koopt.

Wat u echter echt moet weten, is wie het repareert en hoe ze presteren nadat er een probleem is opgetreden.

Veel problemen zijn klein en kunnen gemakkelijk worden opgelost. In 2014 hebben we in het eerste jaar meer dan 20.000 servicebezoeken en ongeveer 9.000 garantieclaims uitgevoerd.

Ik zou naar reacties op negatieve productrecensies kijken, omdat je bij problemen op dezelfde manier wordt behandeld.

Met andere woorden, beoordeel de reparatie en de oplossing.

Ik moet toegeven. Ik zou erg van streek zijn. Ik zou zoeken naar een snelle, competente oplossing voor productproblemen. U moet uw mening en beoordeling op die basis baseren.

Ik had het Times-artikel in het begin genoemd. Dit was zijn eindconclusie na een zeven maanden durende strijd met een kachel.

Aanbevelingen